Last time we went we had fish & chips and the yummiest ice cream…

den här gången blir det både pubrunda och övernattning.

Jag ska ha min första helt lediga dag på över 7 veckor nu på söndag och fast jag trivs på jobbet och inte alls känner mig särskilt överarbetad ska det bli skönt med ett avbrott i rutinen. Tar med mig några av mina favorittyper här i Gladstone och åker ner till Agnes Water/1770 för ett litet miljöombyte. Har bokat en natt på ett tjusigt backpackers där självaste Buddha pryder hemsidan och vi lär få eget badrum och egen balkong. Har hört att det är lite hippie-stil på stället som är beläget mitt i naturen, en bit utanför den lilla turistattraktionen till stad. Återkommer efter helgen med en update, men ni ska veta att jag ser fram emot det här.

  1. Lämna en kommentar

Lämna en kommentar