Den rosa soffan

image

Imorse satt jag och drack kaffe i en rosa soffa hemma i vårt bibliotek. Slutar aldrig förvånas över vad den här mannen går med på för galna upptåg. I helgen fick jag då alltså för mig att det var en rosa secondhand soffa vi skulle ha! Så vi hoppade i bilen på lördagsmorgonen och körde hela långa vägen till Melbourne för att plocka upp den. Jag ba ”säkert att du är ok med en enorm rosa möbel?”  och han ba ”you make all such decisions around here”. Och så är det ju. Jag idéar och han verkställer. ❤
Så i söndags ägnade jag mitt liv åt möblering av det allra sista rummet i huset. Och bra blev det, med missmatchad matta och allting.

  1. #1 av DaniBee på 23 maj 2016 - 16:38

    Åh,älskar den!!!

  2. #3 av Tove på 23 maj 2016 - 21:26

    Ahaha, fantastiskt! (Och jag har samma Earl Grey-dynvar från H&M 🙂 )

    • #4 av Lilla Lotta på 23 maj 2016 - 21:36

      Vi måste ha bra smak. 🙂 Älskar hm home. Har inte köpt kläder där på år och dar men alltså home är så bäst! 🙂

Kommentera

